Gossip Members ^_^

Saturday, February 12, 2011

Paling Popular di Geng Blogger

Tarikh : 12 Feb 2011


Cube tengok entry top 1 tu hehe..... first time dapat tu huhu. Mungkin ade blogger yang menggunakan istilah2 "Backlink" dan sebagainya untuk naikkan popularity entry dorang di GengBlogger (GB) tapi bagaimane pulak dengan blogger yang tak tahu bende2 ni sume?

Hahaha contohnya aku lah tu.... tak tahu pape lagi ni =P. Cara2 muda yang aku buat macam kat bawah ni :

1. Buat entry dan tajuk entry yang menarik lagi menggoda ofcoz laaaa hehe

2. Post entry GB  kat mane2 forum 
(ade polisi forum tak bagi kite promote blog kat tempat dorang  tapi pandai2lah kite cover line hehe)

3. Post entry GB kat FaceBook. Makin ramai friend list korang, makin senang nak dapatkan ramai viewer!

4. Letak entry GB kat setiap post kawan korang dalam FB. Tapi dengan care yang tak mengganggu orang.

5. Letak link entry GB kat chatbox FB tiap2 orang yg online 
(yang ni kene hati2 coz ade limit. takleh buat cepat sangat coz FB akan block. mabe dorang anggap spam

6. Letak link entry GB kat mane2 blogger group FB

7. BlogWalking (penat tapi berbaloi)


p/s : Kalau orang tanye aku kenape add ramai orang even tak kenal dalam FB. 
       Aku just jawab untuk marketing. 
       Kenali THE POWER of MARKETING (noob way of mine) hehe

3 gosip panas!:

Tuan Muda Naim said...

aku nak ping entry kat GB pon x ley huhuhu

MaTNaggeR said...

ade bende yang ko tak buat kot tulah tak dapat ping~

NUke_Rude said...

wah! popular!

Senarai BW