Gossip Members ^_^

Thursday, February 3, 2011

Pertandingan Mudah Follower ke 101-150!

CONTEST DAH TAMAT!



Start daripada follower aku yang ke-101 hingge ke-150, aku nak buat contest! =P

Syarat:

1. Jadi follower ke 101-150 dalam blog ini (Wajib)

2. Komen kat SEMUA 10 Gossip Ganaz blog ini (Wajib) ----> korang dapat backlink juge ^_^

3. Komen kat entry ini (Wajib)

4. Letak link aku kat mane2 entry korang berkaitan pertandingan ini (Tak Wajib). Tapi digalakan coz sama2  saling dapat backlink (Perkara terbaik!)

5. Tak semestinya blogger baru. OPEN jerrr tuk suke2~

6. Jike ade follower tak nak join atau tak dapat melakukan perkara2 wajib di atas. So kire burn jelah kelayakan die =(

Faedah:

1. Nanti aku letak LINK BLOG korang yang tersenarai dalam 101-150 tadi. Setiap sorang aku letak LINK dalam satu ENTRY amacam?? Jaminan suma akan dapat!

2. Dapat BACKLINK!

3. Dapat BW!

4. Mungkin ade yang kate simple jerrr tapi tak rugi kan? Malah berfaedah! Tak salah mencube =)

5. Kite saling support each other =)

Pls support!

p/s: Pertandingan ini takde paksaan dan hanye untuk have fun OK ^_^

36 gosip panas!:

Mr Daha said...

Nice contest bro.. nasib aku tak follow ko awal2.. ha3.. ni bila tamat tempoh kontest ni? ada masa karang aku buat k. :)

Nak mintak tolong sikit boleh bro? Ko kn exchange link ngn aku. Ko check traffic nuff or google analysis dan tgk ada dpt x traffic booster dr blog aku? nak feedback sket la.

Thanks!

Top Entry Wajib Baca:
Get Backlinks : Tukar Link Free Exchange Traffic

MaTNaggeR said...

Daha: contest tu takde dateline cume limited dari follower ke 101-150. Tapi tak semua pun yang nak join since they didn't fullfil my syarat kedua huhu.

pasal traffic tu memang ade dari blog kamu =P

Fadzmie said...

saya selaku follower ke-107 blog ini, dengan bangganya, menyatakan saya akan join pertandingan ni. yeah! insyaAllah dlm masa terdekat ni saya akan start, ok? :)

MaTNaggeR said...

boleh jerrr! just inform kalau dah lengkap peraturan no 2 tu hehe~

Fadzmie said...

wokeh bro!

Just a random girl... said...

Waaahhhh, bagus ni, nak cuba jugalah, ehehehe.

1. Done! Dah jadi follower yang ke 114.
2. Dah komen dalam 10 entry gossip ganaz dan entry yang ni. :)
3. Link akan diletakkan kan kemudian bila ada entry terbaru, lum ada idea, ekeke.

Cik Rimau said...

er.. syarat no 4 nak kne buat? xreti.. hak3

MaTNaggeR said...

ok azura.... nanti aku wat entry and letak link kamu. Tungggguuu~

Cik rimau, no 4 tu awak buat satu entry psl pertandingan ni, then awak letak link pertandingan ni kat dalam entry tu. macam I letak link U kat entry I =P. ni tak wajib tapi better u do it coz leh dapat backlink sesame kite =)

::zoul munchett:: said...

oke zoul da siap kn task2 nyer..aw3....da folo gak mat....jom usha blog zoul jomm


http://misznanamicon.blogspot.com/2011/02/contest-follower-ke-101-150-brsme.html

farhanieza said...

haloo there,
im miss farhaniza, ur follower no.116..
drop a comment here. got several more to comment.
heee...im in! btol2..kite saling kene tolong menolong yepp....^_^

MaTNaggeR said...

selamat bercontest suma =P

c-tea said...

hem....post2 gabas tu maksudnye ape??

c-tea said...

slah...post2 ganas tu ape??xkisah pun pape eh??

MaTNaggeR said...

ginzu post ganaz tu top 10 post bblog ak nieee~

D.L.M Supplement Ent said...

contes yang baik hope berjaya collect follower yang ramai ok

Nurul Farah Nabilah said...

nice cOntest la .. hOpe saia bjaya yaw ~

MaTNaggeR said...

OK Bakri... nanti aku tag kamu kat new entry =)

MaTNaggeR said...

Selamat mencuba Cinta =P

Nurul Farah Nabilah said...

huhu ..sudah sttle smOa syrt2x.. best jgk mengOmen2x nie.. lala~

Dylea Lee said...

da follow! :)

Nurul Farah Nabilah said...

yeah ! syarat smOa sudah di turuti ..

MaTNaggeR said...

Ok cinta. Nanti saye letak link kamu kat new entry tapi I buat ikut giliran OK =)

nur said...

follower 128 kamu..
nurhafiz2009@yahoo.com

ALL IN ONE

nur said...

nak join..
http://2nurhafiz2009.blogspot.com/2011/02/jom-komen-dan-join-kontes.html

Unknown said...

salam pjaz dh join,
jemput tgk yer =)

http://buahpauhmangostan.blogspot.com/2011/02/contest-follower-101-150-bersama.html

MaTNaggeR said...

thx korang. kalau dah complete syarat no 2 tu nanti aku letak korang dalam list peserta k =)

LelakiHarapan said...

oitt..daa follow pastu komen kat semua post kao ke (10 post?)

saya budak baru blajar,kalau salah tolong hempukkan saya !
hahaha XD

http://hilmytheultimate.blogspot.com

MaTNaggeR said...

just komen kat top 10 entry a.k.a Gossip Ganaz kat belah kanan tu

Tuan Muda Naim said...

sini pon nak kena komen gak ke sbb post nih masuk top 10...kalau kena kira yg ni la komen wekwek

LelakiHarapan said...

aku daa wat ..
ape ganjarannya?

TASK said...

please add me ill add u

LelakiHarapan said...

bila nak dapat backline nih ?

Nabila Shah said...

tak dapat join. lambat suda.

Syafiq Rosli said...

all da best

PReDicToR said...

wahh..berbaloi2..

Doctors in India said...

Thanks for knowing exactly when to tell me what I want to hear, when I want to hear it the most.

Senarai BW