Gossip Members ^_^

Sunday, January 9, 2011

McFlurry ohhhhhhhhhhh

Mungkin hampir semua pernah taste McFlurry @ McD ni kan??? Kesedapan dan kelemakannya akan membuat sesiapa pun cair dihanyut ambang kenikmatannya huhu. Kadang2 pegi McD bukan nak makan burger or fries pun tp nak beli McFlurry jerrrrr hahaha. Harga dalam RM4++ kire ok lahhhh yang penting dapat makan lagi2 McFlurry Oreo kegemaranku!!! =)


Komen : Makan pun hati2 tau!! Benda2 sejuk dan sedap camni kadang2 boleh tercekik macam kawan kite sorang ni...... kesian sungguh @.@.

Warning! : Yang ade lemah jantung, lemah nafsu shahwat plssssssssssssss!!!!! Jangan tengok! Ak tak tanggung sebarang kesulitan yang bakal terjadi and tindakan mahkamah adalah sia-sia.....


2 gosip panas!:

CikomeE said...

tu bkn landak ke???
cmne ley t'lepas tu??
cian dye:(

MaTNaggeR said...

iye landak.... kesian die tak dpt melepaskan kepala time makan McFlurry huhu

Senarai BW