Gossip Members ^_^

Wednesday, January 12, 2011

Anjing Hilang Akal Bunuh Pelancong

Anjing Ragut Nyawa Lelaki Ireland


Sumber : Kosmo! Online



MAURICE



GEORGE TOWN – Hasrat seorang warga Ireland untuk merakamkan gambar pokok-pokok durian di ladang organik di Teluk Bahang di sini semalam berakhir dengan tragedi apabila dia diserang dua ekor anjing di ladang itu manakala teman wanitanya pula terpaksa menanggung trauma menyaksikan kejadian tersebut.
Dalam insiden pukul 10 pagi itu, Sullivan Maurice, 50, yang berasal dari Water Port Parie, Ireland mati di tempat kejadian selepas mengalami cedera parah di seluruh anggota badan termasuk putus kedua-dua belah telinga manakala dagunya juga hampir terputus digigit anjing jantan dan betina daripada baka Mongol.
Dua daripada empat ekor anjing itu dikatakan terlepas dari kurungan di ladang itu sebelum menyerang Maurice yang leka merakam gambar pokok-pokok durian di ladang itu.
Kejadian Maurice diserang dua ekor anjing selama kira-kira 10 minit itu disaksikan oleh teman wanitanya, Agnieszka Jablonska, 28, yang berasal dari Poland yang juga leka merakamkan gambar pokok-pokok durian dan itik yang juga diternak di ladang itu.

0 gosip panas!:

Senarai BW