Gossip Members ^_^

Sunday, January 9, 2011

Ana Raffali Juara AJL 25

AJL 25 yang baru-baru je berlangsung pada 09/01/2011 dari 9 malam hingga lebih kurang 12 tengah malam di Stadium Putra Bukit Jalil melalui siaran TV3. Keputusan-keputusan yang aku tak jangka huhu. Anyway juara memang layak mendapat gelaran beliau. Thumbs up!!!

Persembahan Terbaik 
Lagu : Hanyut
Artis : Faizal Tahir dengan lagu




Vokal Terbaik 
Artis : Hafiz
Lagu : Noktah Cinta

Pemenang No 3 Keseluruhan
Artis : Hafiz
Lagu : Noktah Cinta



Naib Juara
Artis : Meet Uncle Hussain & Black
Lagu : Drama King





Juara
Arits : Ana Raffali
Lagu : Tolong Ingatkan Aku



p/s : Tahniah kepada para pemenang!!! Kalau2 ade yang tak suke, nak buat macam mane kan?? Juri yang lebih arif pasal dah memang bidang mereka

11 gosip panas!:

zaifadziman said...

tgk sape yg judge..diorg bute dah kowt.. n btw..gambo meet uncle hussien tu lame nyer lah.. lan dah xde lm band tu..

MaTNaggeR said...

gambar tu saje letak coz dorang suma ade sekali....

Syuk Ry said...

ak x smpt kot tgok ajl.. aise..

Cik Rimau said...

hurmm.. puas hati jugak la sebab black n muh & faizal tahir ade menang.. hehe

Azura Ani Salaim said...

cian Ana Raffali, apa2 pun, ini keputusan juri, so tak boleh pertikaikan. :)

::zoul munchett:: said...

i prefer extravaganza..bunkface..huk2

farhaniza azman said...

i x kisah pun sape menang... kalau protes pun, i x dpt ape..just thanx god i x tgk ana rafali.. rase mcm x tersia2 sket..LOL

gincu said...

tahniah la ye makngah aka ana raffali...
hehe

Bakri Hussin said...

ana menang tapi jgn lah salahkan juri koz juri lebih tahu dan telah melakukan yang terbaik ok , semua rezeki adalah ketentuan tuhan kita xder hak untuk menidakkan nya ok

cinta nabella said...

ta stuju even dy berbakat ..

Green Rose said...

nothing to say. juri lebih tau. tapi nape bkn faizal tahir kuang3 heheh

Senarai BW