Gossip Members ^_^

Monday, February 7, 2011

Tuala Ku Indah

Macam2 lahhhh..... Dah banyak design dan corak. Paling best ade jenis tuala tu mempunyai pelbagai kegunaan. Memang dah canggih. Kadang2 ade yang notty punye tuala hahaha~

Dipersembahkan peserta no 9 Pertandingan Mudah Follower Ke 101-150!
Jom kecoh2 kat blog NaimTheExpert!

Mengelakkan anda menyapu segala2 kat tempat yg same hhihihihi


Yang ni tuk syok sendiri lah ye.....


Ade nombor tuk mengukur saiz pinggang. Waaa best!


Hahaha mesti takut nak wat bukan2 pasni  ;P


Tuala ke baju?


Lawa ngeeeee~


Paling best leh bawe ke mane2 sambil show off ^_^


Lucah sket. Yang ni takleh pakai kat M'sia!
Nak kene tampar, tumbuk, terajang orang ke? haha


Dah jadi macam baju tido....

p/s : Macam2 tuala. Tuala pun dah jadi ranggi dan bergaye hoho



4 gosip panas!:

Tuan Muda Naim said...

apa da tag kat aq benda lucah ni...and btw tuala aq lagi lawa...ada sayap lagi

fariza zulaika said...

entry yg pelik..hihi..;)

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
aku punya tuala dah koyakkkkk... nak cari cam tu tak ade pun jual

MaTNaggeR said...

cari je kat tenet. leh tempah online hehe

Senarai BW