Gossip Members ^_^

Tuesday, February 1, 2011

Seronok Belajar Vokal Bersama Cikgu Siti

Cikgu Siti Hajar AF

Petang tadi dalam 7.30pm aku dan beberape orang member campus pergilah ke studio Cikgu Siti Hajar kat Ampang. Kitorang pegi sane coz nak belajar dan berlatih koir.... meaning berlatih vokal lah jugak.

Campur ngan orang2 lain yang berlatih koir, memang sangat2 seronok! Tengok dan bersama mereka menyanyi.... terase sangat best coz pelbagai ragam dan creativiti aku dapat lihat!

Walaupun time tu aku masih tak hafal lagu dengan vokal yang belum berape mantap.... tergedek-gedek gak aku nak follow practice tu hehe tapi memang sangat excited nak buat yang terbaik!

Walaupun kitorang masih baru dalam kumpulan tu tapi suasana practice tu memang tak bikin stress since kitorang buat dalam group. Stress sikitlah coz 1st time bace lirik lagu, belum hafal huhu tapi nanti dah berlatih lagi OK lah tu.

Kalau korang nak belajar vokal bolehlah belajar dengan Cikgu Siti. Jangan takut. Orangnya tak garang pun.... lawak adelah hehe. Marilah berkunjung ke blog beliau untuk contact di studiovocalsitihajar.blogspot.com

p/s: YaY

3 gosip panas!:

Nanda Firsta said...

hahaa.. lucunyee.. :p

seronok aku telusur blog ini! aku nak koment di yg lain lagii.. xDDD

http://nandafirstboy.blogspot.com/

ROYAL JESTER said...

Sekarang Cikgu Siti ada buat deal di www.milkadeal.com, cuma RM65 je untuk kelas vokal Cikgu Siti selama 1 1/2 jam! Jom la join.
http://milkadeal.com/deals/RM65-for-1-half-hours-adult-vocal-class-with-Cikgu-Siti-Hajar-of-Akademi-Fantasia

MaTNaggeR said...

@ROYAL JESTER : thx for info. that would be a great news for people who interested in getting Cikgu Siti's teach ^_^

Senarai BW