Gossip Members ^_^

Saturday, February 5, 2011

Keajaiban Mekah dan Kaabah

sumber photo : travelpod.com

Okay mari kite buat semak kat blog cintanabella!


Mekah dan Kaabah adalah pusat kepercayaan orang Islam di mana kiblat Muslim terletak di sini. Ajaran orang Islam mengenai keistimewaan Mekah dan Kaabah memang amat kita ketahui. Tapi apakah keistimewaaan kiblat Muslim ini daripada pandangan barat dan sains?

Menurut kajian sains barat, pusat bumi adalah di Mekah(Kaabah) dan satu-satunya 
"Golden Mean Point of The Earth" adalah Mekah! Betapa sains barat telah menemui kaitan kepercayaan Islam bahawa manusia adalah sebaik-baik ciptaan. Kaitan penciptaan manusia dengan keistimewaan Mekah dan kaitannya pula dengan Kitab al-Quran. Kesempurnaan al-Quran telah dikaji dan amat terbukti!

Terlalu banyak penemuan sains dan persamaan antara ketiga-tiga perkara ini yang telah dinyatakan di dalam kitab suci Muslim! Sains sendiri terpaksa mengakui keajaiban dan kebenaran Islam. Malah terlalu banyak kebetulan yang terlalu ajaib untuk dikatakan sebagai kebetulan semata-mata.

Korang wajib tengok video kat bawah. Memang sangat menakjubkan dan membuka mata! huhu....


http://www.facebook.com/video/video.php?v=1525922747169

16 gosip panas!:

zubir othman said...

betapa agungnya ciptaanNya
Salam new blogger

nice blog...hehehe

jom singgah blog saya

http://zubir5588.blogspot.com
\segala komen dan cadangan adalah amat dialu-alukan...tq

nazrul ashraff said...

kewll..

nur said...

Nikmat..
Jemput ke:ALL IN ONE

cinta nabella said...

best entry :)

thnks tag :)

MaTNaggeR said...

welcome nabella =)

CECOMEL said...

Jazakillah Khair Jaza' atas perkongsian ilm :)

puteri ain said...

good entry..:)

SpaQue said...

indah sungguh..

Entri bes kat sini Chelsea vs Liverpool Match In 3D ?? | Manchester United Rebah

Naim said...

mcm mana negara panas dan kering boleh banjir..yg tu la dikatakan kuasa tuhan

Jieda said...

teruja jap

Nanda Firsta said...

hahaa.. lucunyee.. :p

seronok aku telusur blog ini! aku nak koment di yg lain lagii.. xDDD

http://nandafirstboy.blogspot.com/

HilmyTheUltimate said...

keajaiban kuasa tuhan ..
menarikk !



http://hilmytheultimate.blogspot.com

aslann said...

Subhanallah.Mohon share video ni. :)

MaTNaggeR said...

Sharing is Caring and Daring ^_^

bsyairi said...

gud info!

MaTNaggeR said...

tq. just nak share info =)

Senarai BW