Gossip Members ^_^

Sunday, January 30, 2011

Siapa Lebih Bising Dalam Kelas?



Student lelaki atau student perempuan? Satu isu hangat dan tak dapat diselesaikan sejak zaman nenek atok kite masih lagi budak sekolah nakal hehe....

Perempuan
1. Gosip memang tak henti2 lagi2 pasal lelaki ngeh~
2. Kalau gaduh tu senjata utama mulut die haha
3. High heels die punye bising time berjalan....
4. Tiap2 isnin wajib buat laporan (gosip) hujung minggu....
5. Barang2 dalam beg/dompet/ape berkaitan banyak sangat hinggekan bile dorang buke beg ni.... sume bende2 kat dalam berlage-lage dan berbunyik-bunyik. mak aihhhh ade ape lah kat dalam tu yeeee hahaha~
6. Gosip pasal baju, bag, mekap and whatever berkaitan 
7. Bising pasal concert Justin Bieber tu hehe joking~


Lelaki
1. Cakap pasal pompuan hot!
2. Debat game ;)
3. Cakap pasal sukan
4. Borak2 kosong @.@
***Biarpun kurang topic berbanding pompuan tapi jangan pandang rendah dengan aura kami kekekeke***

p/s : suka suki

6 gosip panas!:

cikgu ainura said...

hahhaa...
suke no 1 dari laki & gurl... :)

MaTNaggeR said...

hehe wajib tu~

gincu said...

betul jugak pe ko post nie..huhu

Naim said...

mana ada bdk laki slalu citer pasal bab agama&sejarah

MaTNaggeR said...

@gincu : hahaha betul tapi fikir balik mmg lawak ^_^

@Naim : budak skema cam ko ke tu? wakakaka~

Nurul Afifah said...

eehhh.mne ade... :P

Senarai BW