Gossip Members ^_^

Sunday, January 16, 2011

FB Ditiru Orang




Baru2 ni adelah sorang mamat yg juge sorang blogger...... ternampak luahan dan raungan histeria die kat FB pasal ade orang tiru FB die.... picture die kene copy then orang menyamar jadi die.....

Nasib aku tak pernah2 pun kene macam tu. Harap2 taklah..... ntah macam mane aku rase tumpang frust ngan die hahaha LoL. Kalau korang nak lihat blog die tentang FAKERS ni jom terjah die dekat budaklelaki.com
Some of U mabe dah kenal die kan??

p/s : Elakkan terlalu ramai peminat fanatic kat luar sana.... kalau dah lawa or macho sangat tu tak dopek lah nak menolong hehe =P

3 gosip panas!:

^mISz MatAHarIEy^ said...

heheh.. banyak blogger2 jadi mangsa cm nieyh.. ad gak blogger gurl yg jadi cm nieyh...

d33y4--PurPL3oRkiD said...

kalau tak popular..tp ada org dengki..pon kena (T_T)

Naim said...

haha kwn aku kena clon ngan org indon..nanges malam2

Senarai BW