Gossip Members ^_^

Showing posts with label Segmen Bersama Blogger. Show all posts
Showing posts with label Segmen Bersama Blogger. Show all posts

Wednesday, March 9, 2011

BlogList Fakhrul Mai Dah!



Wahhhh bagus ni! Confirm Nak Join =P. Apa lagi? Jom terjah! Jangan ketinggalan! Ambil peluang ini!
Dengan cara ni boleh lah kita saling sharing kan? ^_^

Dengan syarat yang mudah suma orang pun leh join ehhhh. Jom!

Sape yang berminat sila klik BlogList Fakhrul Mai Dah!


Read More "BlogList Fakhrul Mai Dah!"

Saturday, March 5, 2011

BW List You Shine My Life!

Banner khas =)
Entry ni Mat buat khas untuk menghargai kerjasama semua BW List Blog MatNaggeR. 
Akhirnya senarai BlogWalking(BW) Mat dah mencecah angka 200 orang! Amin.... makaseh kepada blogger yang telah meninggalkan URL dorang kat BW List aku ^_^

Lepas ni Mat akan senaraikan kesemua URL dorang ni dalam beberape sesi/entry. Setiap entry aku akan senaraikan 50 blog. Kire yang ade sekarang dalam 200, so dalam 4-5 entry mengikut giliran lahhhh =P

Senarai BW ni aku jadikan rujukan bile nak melawat blog korang hehe. Mule-mule ni Mat akan senaraikan dari BW list No 1-200 sahaje. Yang selepas tu akan buat untuk edisi yang next Okay =).



p/s : Thx korang ~_~

Read More "BW List You Shine My Life!"

Follower ke-333 Bertuah


Hehe dah lama tak bagi hadiah. So Mat kali ni pilih follower yang ke-333 untuk mendapat hadiah misteri!!! Pemenangnya adalah suffer8zine

http://suffer.frenzyfm.my/

Hadiahnye tengah fikir lagi tapi nanti akan aku inform kepada semua OK =). 
Ntah nak ke tak blogger otai sorang ni terima hadiah ikhlas daripada aku haha ^_^

p/s : yang lain2 akan aku tag kat entry baru. so rajin2 lah komen dan visit blog Mat ni OK =P

Read More "Follower ke-333 Bertuah"

Sunday, February 27, 2011

Segmen Bersama MazharGallery


MazharGallery (Klik Nama) ni antara blog yang aku rasa sedap je mata memandang. Penyusunan blog yang best! 
Sebelum tu nak berterima kasih laaaa kepada Mazhar coz sudi join contest aku, Add FB & Twitter Dapat Ganjaran. Korang joinlah ok. Masih ade tempat lagi =)

Ape yang aku lihat daripade blog Mazhar ekk?

1. Blog berkaler kelabu putih dan hitam yang menyejukkan mata hahaha

2. Tak banyak widget yg memberatkan. Beberape widget penting je ade....

3. Pengaturan blog yang sangat baik. Hehe aku kene belajar dari die ni =P

4. Blog pun tak berat

5.  Entry yang pelbagai seperti Tips Blog/FB, Isu semasa, Info, personal dan macam2 lagi laaaah

6. Yang terpenting : Ade Shoutbox!

Entry latest die yang menarik. Confirm korang tergoda hehe =P


Komen : Sape sifu ko ek Mazhar? haha~
Read More "Segmen Bersama MazharGallery"

Segmen Bersama AdamHaiqal



Best kan header AdamHaiqal(Klik Nama) ni! Cute and sempoi jer... sape2 tengok confirm jeles =P
Dah lama stop update pasal view aku tentang blog peserta Contest : Add FB & Twitter Dapat Ganjaran (Buat masa ni masih ade tempat lagi ^_^)
So kali ni ak mulekan dengan blog die hehe~

View terhadap blog:

1. Kaler utama hitam grey dan campuran warna2 lain. (Nampak lawa)

2. Sidebar yg tersusun including placing iklan dan widget.

3. Entry die memang pelbagai contoh peribadi, isu, segmen dengan blogger dan contest (Adam ni nampak macam rajin join contest!)

4. Blog ni cepat nak load and tak ade bende2 yang meng-load-kan lambat

5. Satu lagi.... rajin2 komen kat shoutbox die coz die rajin BW tau! hehehe~


Antara entry Adam yang aku rasa menarik!

Komen : Bile lah si Adam ni nak promote blog aku plak~ =P

Read More "Segmen Bersama AdamHaiqal"

Saturday, February 19, 2011

Segmen Bersama Nabila Shah


Kalau korang tengok header blog Nabila Shah (klik nama) ni mesti korang fikir simple kan? Simple tu lah yang bagus.... tak besar gedebek sangat hahaha!

Aku view blog Nabila ni coz die join Add FB & Twitter Dapat Ganjaran!

View terhadap blog:

1. Kaler utama putih dan pink.

2. Widget yang tersusun dan tak memeningkan kepala.

3. Tema utama die kategori diari hidup kottt hehe since banyak cite2 pasal kehidupan seharian =P

4. Blog tak berat. Senang jerr nak load ^_^

5. Satu je.... tak ade butang 'Home' (Yang ni nabila dah buat). Cantik die tambah2 kat blog die ni =P

Entry Nabila yang aku suke~

Komen : Jiayo3!!!




Read More "Segmen Bersama Nabila Shah"

Segmen Bersama Muhd Hafiz



Kali ni aku nak borak pasal blog mamat ni plak....
Kalau nak aku view and cakap pasal blog korang marilah join Add FB & Twitter Dapat Ganjaran!

Ape yang aku dah view pasal blog MuhdHafiz (klik nama) ni ekkk....

1. Blog yang simple kaler putih dan kelabu.

2. Blog yang kemas dan widget yang ringan.

3. Entry die pelbagai dari sembang pasal teknologi komputer hingge pasal isu atau maklumat tambahan.

4. Boleh kate masuk blog ni taklah serabut kepala otak ni hehe~

Entry baru Hafiz yang menarik

Komen : GoodLuck kepada Hafiz! =P
Read More "Segmen Bersama Muhd Hafiz"

Tuesday, February 15, 2011

Cik Epal Suara Comel eeeeee

Gambar hanya hiasan  X3


Comel nye sore Cik Epal ni..... C.E pegi audition AF ke? waaaa uji bakat tu =P
Biase tengok gambar header blog die jerrr kan? Tak tahu plak die ade video YouTube sendiri hehe....
Sekali dengar boleh cair hahahaha~

Dehhh harap C.E tak marah aku saje2 nak buat entry pasal video YouTube die ni kikikiki =P

Aku suke yang ni "Hi Korunkkkk!". Comeyyyyy hehehe~



p/s : LaLaLaLaLa~ (nyanyi gaye soprano opera. bukan Oprah k)
Read More "Cik Epal Suara Comel eeeeee"

Segmen Bersama Mr Daha



Kenape tetibe aku buat pasal die ni? Hehe coz die join contest aku lah! Korang bile lagi? Hehe
Contest mudah jer kat Add FB & Twitter Dapat Ganjaran!

Mrdaha (klik nama) ni blog die macam ni:

1. Blog die mostly kaler kunig, biru dan hitam (takde bende lain lahhh ko nak cakap haha!) tapi bagus coz die memenuhi keperluan kaler html.

2. Entry mostly pasal Tips Blog dan Tips Traffic Website.

3. Die jugak ade offer BackLink =P

4. Mendakwa page rank blognye yelah Rank 3 (hahah nak tahu pegi tengok sendiri)

5. Admin kepade  BLOGGER MALAYA jugak. 

Salah satu entry die yang best!


Komen : Aku selalu view blog die bace pasal blogging tips and ofcoz BW hehe.       
Read More "Segmen Bersama Mr Daha"

Senarai BW